sobota 19. dubna 2014

Knižní tag - Marry, Kiss, Cliff


Tak jsem tak přemýšlela co psát a projížděla blogy a u Roxanne jsem narazila na TAG - Marry, Kiss, Cliff... Jde o to sepsat nějaké knižní hrdiny (případně hrdinky), nejlépe aby to vždy vycházelo po trojicích. Jména se napíší na papírky a losuje se vždy trojice, ze které pak určíte, koho by jste si vzali, políbili nebo shodili z útesu. Já jsem si sepsala hned několik jmen a vybírání bude určitě velmi těžké. No, tak jdeme na to :) 



K losování jsem použila klobouk, který mi už pěknou dobu jen tak leží ve skříni a konečně přišla jeho chvíle :D 

A tady už jsou nastříhané lístečky připravené k losování...


1.) 


Tak jo, Edwarda z Twilight nejspíš shodím z útesu. Ne že bych ho neměla ráda, ale ty dva mám přece jen ráda víc. Rona políbím, protože pro něj mám hold slabost a Gala z Hunger games si vezmu, i když si to teda nějak nedovedu představit :D


2.) 

Damona z Upířích deníků políbím, protože je to fešák! A s těma dvěma si nějak nevím rady...Hmm... Caleba z Divergence si teda nakonec asi vezmu a Jacob ze Sirotčince slečny Peregrinové pro podivné děti bohužel poletí z útesu.


3.) 

Ach jo, teď jsem v koncích. Asi nebylo dobré vybírat samé oblíbené postavy. Uf... Je mi to líto ale plyšáka Henryho z Bavettových bohužel shodím z útesu, ale ještě před tím mu dál padák, aby to přežil! :D Michaela z Bavettových políbím, protože je tak neodolatelnej a Finnicka z Hunger games si vezmu.


4.) 

Jaspera z Twilight si vezmu, protože je to můj velký oblíbenec co se týče Twilight ságy (no jo, asi jsem divná, ale mě se ty filmy opravdu líbily). Rena ze Smečky bych asi políbila a Charlieho z Ten kdo stojí v koutě budu muset bohužel shodit z útesu... ach, co se dá dělat.

5.) 

Jacoba z Twilight si vezmu, protože vlkodlaky prostě zbožňuju! :D No a teď nastává další problém. Nejradši bych políbila jak Harryho tak Petra a nikoho neshazovala z útesu, ale bohužel, budu muset... Těžký rozhodování... Hm... Asi teda nakonec políbím Harryho a Petr z Narnie poletí.


6.) 

Z téhle trojky nejspíš shodím s útesu Sorgana z Křišťálů moci, protože přece jen, konkurence je dost velká. A zase je tu to těžké rozhodování. Čtyřku z Divergence políbím, protože si nějak nedovedu představit, že bych si ho vzala. Alexe z Deliria si vezmu, protože je milý a... teď mám chuť si přečíst Delirium znovu :D


7.) 

Davida z Karantény si vezmu, protože mi z téhle trojice přijde jako nejlepší volba. Kaspiana s Narnie políbím, protože má delší vlasy a ty já u kluků zbožňuju :D No a z útesu shodím, ač velmi nerada, Awrixela z Křišťálů moci.


8.) 

Tak tohle je také trojice, u které je těžké rozhodování. Každopádně bych si vzala Peetu z Hunger games, protože je to prostě Peeta. Milý, úžasný... co více dodat, však určitě více co myslím :) ... Teď bych opět políbila nejraději oba, ale nejde to a to mě štve! No, tak asi bych teda nakonec po dlouhém přemýšlení políbila Jace z Nástrojů smrti a Willovi bych dala padák stejně jako před tím Henrymu a pak bych ho teda shodila :D


9.) 

U téhle trojice bych asi shodila Stefana s Upířích deníků, protože ho zas až tolik nemusím. Simona z Nástrojů smrti bych políbila. Někdo ho přeci musí utěšit když né Clarrie no ne? :D A vzala bych si Nika z Monumentu 14, protože jsem si ho hlavně ve dvojce hodně oblíbila a získal si mě :) A jako bonus? Umí přežít!


10.) 

Farida z Inkoustového srdce shodím z útesu. Percyho políbím a Nicka z Erebosu si vezmu, protože mi z těchhle přijde jako nejlepší volba :D


11.) 

Tak tady je to jasný. Roberta z Bavettových si vezmu a s nikým se s ním nebudu dělit, i když ty jeho nálady, no... :D Shaye ze Smečky políbím, protože jsem si ho oblíbila a Horáce z Hraničářova učně budu muset bohužel shodit z útesu.


12.) 

Z útesu bych shodila Willa z Hraničářova učně. Kenta z Chvíle před koncem bych políbila, protože prostě proto a Deana z Karantény bych si vzala, protože byl strašně fajn a hodně se mi líbil. :)


No a to je všechno. Já vím, bylo toho trochu (víc) delší, ale snad to tolik nevadilo. Doufám, že se Vám článek líbil, i když vím, že video by by bylo asi lepší, ale jak už sem říkala, na točení videí se necítím a myslím, že by to v mém podání nedopadlo moc dobře :D


Flexi

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepoužívejte možnost Anonymní. Špatně se v tom potom vyznám, díky :)