pátek 25. března 2016

Knižní odpoledne (3)


Zdravím :)
Tak jsem si dneska zase po dlouhé době udělala relaxační knižní odpoledne. Už mi to začínalo chybět :D No, dneska to asi nebudu moc protahovat. Nenapadá mě nic, co bych napsala, tak přejdeme rovnou k fotkám :)




Má dnešní společnost :)
(V divočině teda asi nechám až na zítra)




Trocha kreativity, aby ty fotky nevypadaly pořád stejně :D 




Začnu s příběhem, který jsme včera večer začala číst na wattpadu. Jak můžete vidět na fotce jmenuje se Bohyně a jde o první ze tří částí série Mezi dvěma světy.
Na wattpadu je spousta amatérských spisovatelů. Některé příběhy jsou lepší jiné horší a tenhle je zatím skvělý a slečna, která ho píše má neskutečně čtivý styl. Už jsem od ní pár věcí četla a pokud jste taky na wattpadu, tak jen doporučuju :)






Někdy jsou kapitoly doplněny i fotkami, popřípadě hudbou :) 




Já mám momentálně rozečtenou 5. kapitolu.
Ty kapitoly jsou u Bohyně celkem dlouhé, ale rozhodně kvalitně napsané!




Pak jsem si samozřejmě musela udělat kafčo. Už i ve škole jsem známá jako velký kofejnový závislák. Ach jo... :D




No a jelikož mi do konce Vlka zbývalo posledních asi sto stran, tak jsem se pustila do čtení. 







...stránky u téhle knihy ubíhají neskutečně rychle. Když jednou začnete číst, jen tak se neodtrhnete...




Asi vám to přijde divné, ale poslední dobou čtu nejradši asi na zemi :D Dneska to teda bylo hlavně kvůli topení, protože mi byla zima, ale... no já nevím, prostě čtu na zemi opřená o teplé topení. Sem divná :D 




Těžká pohoda na zemi. Ou jé! :D
(PS: nebojte, máme židle :D )




Mí věrní společníci u čtení :D 





...O pár hodin později...

Vlk dočtený. Byla to pecka! Je pravda, že jsem to čekala drsnější, ale Mo Hayder rozhodně nezklamala. Ten konec mě dostal a nestačila jsem se divit. Musím říct, že to určitě nebyla poslední kniha od této autorky, kterou jsem četla :)



Napište mi do komentářů, jestli také čtete na Wattpadu, jestli máte účet a pokud ano, jaký. Ráda si popřípadě přečtu něco z vaší tvorby.
Odkaz na můj účet najdeme vpravo u části Najdete mě. :)

Četli jste Vlka? Co na něj říkáte? Četli jste něco jiného od Mo Hayder?
Jaký na její tvorbu máte názor? 


Toť vše. Uvidíme se zase příště u dalšího Knižního odpoledne. 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepoužívejte možnost Anonymní. Špatně se v tom potom vyznám, díky :)