neděle 31. ledna 2016

Knižní odpoledne (2)



Zdravím :)
Dneska tu pro Vás zase mám Knižní odpoledne. Včera odpoledne jsem se rozhodla, že zase něco málo vyfotím, ale nestihla jsem už napsat článek na blog. No a jelikož jsem si dneska přivstala (což i mě samotnou velice překvapuje), tak proč toho nevyužít, že?

Začala bych asi tím, že skoro celý včerejšek jsem strávila s knihou, kterou čtu už asi po osmé. Ano, slyšíte(čtete) dobře. Někteří z Vás už možná ví, o kterou jde. A není to nic jiného než Křišťály moci od Michaeli Burdové. Já vím, já vím. je to spíš pro mladší (tak 12-14 let), ale pro mě takhle kniha znamená hodně. Vlastně celá série pro mě znamená hodně, ale právě první díl je taková opravdu velká srdcová záležitost, protože právě Zrada temného elfa mě přivedla ke čtení ve větší míře :D (možná bych o takových těch začátcích mohla napsat nějaký článek - vlastně ho už hodně dlouho plánuju... no, uvidíme). No a včera to byla taková nostalgie a... prostě sem neodolala a musela čít dál a dál.






Taková vzpomínka na staré dobré časy, kdy člověk ještě nemusel řešit skoro nic. Ach, ty časy mi chybí a hned bych je vrátila :/ 




Jedna fotečka z odpoledního čtení u kávy. Bohužel, kafíčko bylo vypito dřív, než se rozhodla něco nafotit... a nechtěla jsem fotit zase prázdný hrnek :D 




No a po kafíčku samozřejmě následovalo další pití, 
protože pitný režim se musí dodržovat i v zimě! :)
Mimochodem, ten úžasný krygl jsem dostala od kamarádky k 18-tinám, protože ví, jak mám ráda pivo :D (ale nemyslete si, že jsem nějaký alkoholik, to zase ne :D 





...a teď jedna vsuvka jak to vypadalo za oknem...
aneb
pohled ze střešního okna mého pokoje




A jeden západ slunce před tím, než jsem vyrazila 
do ulic naší vesničky a pak zamířila do té vedlejší :D 




No a tady už pohodička po návratu domů. Čajíček a Křišťály moci. Marťana jsem včera trochu zanedbávala a tak sem ho alespoň přidala do záběru. 




Něco málo z křišťálů moci. 




A ještě jedna. Taky tam milujete čtení v posteli, s horkým čajem po ruce a naprostou pohodou? Kdyby to šlo, tak bych občas nedělala nic jiného. Bohužel to ale nejde :/




Když tentokrát nebyla fotka s kafíčkem, tak aspoň s čajíčkem :)
A s úžasnou záložkou s pejskem, kterou jsem si koupila už před hodně dlouhou dobou, ale používám ji skoro pořád. Strašně se mi na tom líbí ten provázek :D 




Tak jsem toho chudáka Marťana vyfotila ještě jednou. 
Když on se tak smutně koukal, nemohla sem odolat :)




A chvilka poezie v KM :) Ta knížku fakt miluju! Můžu ji číst pořád dokola a nikdy se mi neomrzí 
(i když věkovou kategorii, pro kterou je určena jsem už dávno přeskočila :D ).


Napište mi, která kniha vás přivedla ke čtení (ve větší míře) a na kterou by jste nedali dopustit :)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepoužívejte možnost Anonymní. Špatně se v tom potom vyznám, díky :)