středa 16. července 2014

Prázdninová soutěž - VYHODNOCENÍ



První soutěž na tomto blogu je u konce a je na čase zveřejnit vítěze záložek a placek. Nejprve bych ale chtěla poděkovat všem, kteří se zapojili. Celkem Vás bylo 19, což je podle mě na první soutěž a ještě ke všemu jen o záložky podle mě dobrý začátek.

Zároveň mě ale překvapilo, že jen čtyři z Vás uhádli všechny knihy. Zřejmě to asi nebylo zas až tak jednoduché, jak jsem si myslela.
Jak jsem říkala, vševhny knihy uhádli pouze čtyři z Vás, takže žádné losování nebylo potřeba. Jména výherců, nebo spíše výherkyň jsem náhodne seřazena a nejsou od prvníjo do čtvrtého místa.

Někteří z Vás chtěli, abych zveřejnila jména knih, které jste měli hádat. Takže tady je ještě jednou fotka a pod ní názvy knih.



1) 15 minus - Tomáš Zářecký
2) Easy? - Tammara Webberová
3) Erebos: Hra, která zabíjí - Ursula Poznanski
4) Hra o trůny 1 - G. R. R. Martin
5) Karanténa: Samotáři - Lex Thomas
6) Hon - Andrew Fukuda
7) Hrej hráčem 1 - Emma Hart
8) Návnada - Kent Messum
9) Ostré předměty - Gillian Flynnová
10) Vampirská akademie 1 - Richelle Mead
11) Pod kopulí - Stephen King
12) Pýcha a předsudek - Jane Austenová
13) Podezřelý - Robert Crais
14) Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti - Ransom Riggs
15) Modrá jako safír - Kerstin Gierová
16) Pátá vlna - Rick Yancey
17) Temné lži - Andrea Kane
18) Rezistence - Veronica Roth
19) Hraničářův učeň 1 - John Flanagan
20) Hunger games 2 - Suzanne Collins


No a kdo že to vlastně vyhrává placky a záložky?



1.) JEANNETTE


2.) NIKAROOVY


3.) TÁŇA


4.) LUCINDA



Moc gratuluji výherkyním :)
A vy, co jste nevyhráli nebuďte smutní, příště to třeba vyjde.

Možná bych se mohla zaměřit na posílání balíků a příště udělat soutěž o nějakou knížku :)


Flexi

3 komentáře:

Prosím, nepoužívejte možnost Anonymní. Špatně se v tom potom vyznám, díky :)