čtvrtek 26. června 2014

Unboxing (5)


Ahojky,
no jo, těch balíčků je teď trochu moc :D Ale já si rozhodně nestěžuju :)

Včera mi přišel balíček od úžasného nakladatelství Fragment, kterému tímto mockrát děkuji!
Nebudu Vás už déle napínat...



Stavila jsem se pro něj na poštu hned, jak jsem přijela vlakem z výletu a už jsem se nemohla dočkat, až ho rozbalím :)

A co na mě vykouklo?


Nemám žádné jméno je kniha, na kterou jsem velice zvědavá. Asi před čtrnácti dny jsem byla ze školou v Osvětimi a tak jsem si vzpomněla na tuhle knížku. Její děj se sice neodehrává v Osvětimi, ale v Terezíně, ale i tak je to úzce spojeno. Nemůžu tak úplně říct, že se na ní těším, ale rozhodně jsem zvědavá co se 
dozvím a... jsem prostě zvědavá no :D


Detail šesticípé Davidové hvězdy na úžasné obálce, která se k danému tématu určitě skvěle hodí.


Tady jedna fotka knihy bez obalu :)


Ještě jedna fotečka na konec. Tady jde hezky vidět, jak je knížka teňounká. Pouze nějakých 96 stran, mám takový pocit...


No a tímto se s Vámi rozloučím. :)
Ještě bych chtěla upozornit na Prázdninovou soutěž o záložky. 

Mějte se moc hezky!

Flexi

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepoužívejte možnost Anonymní. Špatně se v tom potom vyznám, díky :)