sobota 17. května 2014

Unboxing (3)



Včerejšek nepatřil mezi ty nejlepší dny (alespoň pro mě). Když jsem přijela ze školy, dozvěděla jsem se jednu neveselou zprávu... Bylo však i něco, co mi náladu alespoň trošku zvedlo. Přišel mi balíček od Fragmentu, kterému opět velice děkuji za recenzní výtisky. Jste zvědaví, co mi přišlo tentokrát?


A tady už můžete vidět onen balíček, který ležel na poště a čekal, až si pro něj přijdu.



Po otevření na mě vykoukly tyhle dvě krásky.


Na Osudovou přitažlivost jsem velmi zvědavá a absolutně nevím co od toho čekat. Na Temné lži jsem taky docela zvědavá, ale celkem se na ně i těším, protože poslední dobou čtu pořád jen young adult a už by to chtělo něco jiného. A co lepšího si vybrat než kriminálku, no ne? 

Mimochodem, u Temných lží se mi strašně moc líbí ta obálka. I bez přebalu je moc pěkná (taková tajemná modro-šedá). Dost mě překvapilo, jak je tato kniha tenká, čekala jsem, že bude podobně tlustá jako Zvrácené myšlenky, taktéž od Andrei Kane.



Ale i Osudová přitažlivost má pěknou obálku. Někteří tvrdí, že je moc přeplácané, ale mě to tak vůbec nepřijde. Na živo je moc pěkná a nakladatelství se povedla.




Už se moc těším, až se do nich pustím! :)



Flexi

1 komentář:

Prosím, nepoužívejte možnost Anonymní. Špatně se v tom potom vyznám, díky :)