čtvrtek 8. května 2014

Mé knižní série (3)

Tento projekt vymyslela Roxanne.

Jde o to vyfotit knižní sérii, kterou máte doma (nemusí být celá) a odpovědět na pár otázek o ní. Za sebe ještě přidám písničky, které jsme u čtení série poslouchala.

Takže, tentokrát jsem vybrala opět sérii od české spisovatelky, ovšem tahle píše trochu jiný žánr. Určitě jste o téhle sérii už slyšeli.

Bavettovi - Kateřina Petrusová



1.) Jak ses o téhle sérii dozvěděl/a? 
Z internetu. Když vyšel první a pak druhý díl, moc jsem si toho nevšímala, i když to všichni chválili a když měl vyjít i třetí a poslední díl, rozhodla jsme se, že si sérii přečtu a rozhodně toho nelituji! Je to úchvatné čtení od skvělé a talentované české spisovatelky, která dokázala život v new Yorku popsat lépe, než by si kdo dovedl představit.


2.) Kolik dílů si zatím stihl/a přečíst? 
Všechny! A vděčím a to úžasnému nakladatelství Fragment, které mi všechny tři díly poskytlo k zrecenzování. Všechny díly se mi moc líbili. Každý byl svým způsobem výjimečný a i když si byli knihy v něčem málo trochu podobné, vůbec mi to nevadilo a četlo se to úplně samo. Vůbec by mi nevadilo, kdyby vyšel ještě nějaký díl.


3.) Co na tuhle sérii říkáš? 
Nejdřív jsem moc nevěřila tomu, že se mi to bude líbit, ale po přečtení prvního dílu jsem změnila názor. Už během čtení Nebezpečné lásky jsem si říkala: Jo, tak tohle je opravdu super jak všichni říkají! A když se mi dostal do ruky i druhý a následně i třetí díl, pochybnosti byly pryč a já věřila tomu, že si čtení užiju na sto procent. A taky že užila!


4.) Který díl z celé série máš nejraději? 
To je těžké, protože všechny díly se mi moc líbily a jak už jsem říkala, každý byl svým způsobem jiný. V prvním díle byla horně romantika, ve druhém už bylo spíš více akce a napětí a třetí díl byla taková směska všeho. Ale nejvíc mě dostal asi druhý díl, jak se to všechno vyvíjelo a zapadalo do sebe, i když šlo o volné pokračování.


5.) Jaká je tvoje oblíbená postava, proč? 
Tak tohle je také těžké, protože oba bavetovic bratry jsme si moc oblíbila, no a Plyšák ze třetího dílu byl taky super :D Ale nejvíc si mě získal asi romantický a vtipný Michael, takže Michael! 


6.) Kterou postavu fakticky nemůžeš vystát? 
Hm... tak to bude asi matka našich dvou bratrů. Naštěstí se tam neobjevovala moc často, ale byla to asi jediná postava, která mě opravdu štvala.


7.) Když porovnáš originální a české obálky, které se ti líbí víc? 
Jelikož jde o sérii psanou českou autorkou, jsou jen jedny obálky. Ne, že by mě obálky nějak uchvátily, ale nejsou špatné.


8.) Která obálka se ti líbí nejvíc? 
jelikož jsou všechny obálky na stejném principu, je to celkem těžké, ale nakonec jsme se rozhodla pro obálku třetího a posledního dílu. To zapadající slunce nad New Yorkem se mi moc líbí a podobný obrázek mám právě díky této sérii i na ploše mého notebooku :)


9.) Existuje nějaká scéna, na kterou jen tak nezapomeneš?
Takových to scén je celá série plná, ale nejvíc mě asi dostala scéna z prvního dílu, když se Michael probral (ti co četli určitě ví co tím myslím). 


***

Písničky, které jsem při čtení série poslouchala:

Nepřítel mého nepřítele 


Zakázaná přitažlivost 


Co říkáte vy na tuhle sérii? Četli jste ji?

Flexi

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepoužívejte možnost Anonymní. Špatně se v tom potom vyznám, díky :)