pátek 9. května 2014

Barvy knih - tag

Tento tag vymyslela Mona.

Určitě jste si už všimli, že tu přibývají články z tagy. Ano ano, je to tak. Mě to totiž strašně baví. přišla jsme na to, že mě neuvěřitelně baví fotit knihy a samozřejmě je tady vybírat do různých tagů k jednotlivým zadáním nebo do projektů. No a právě dneska jsem narazila na super tag u Mony, který vymyslela. Je to velice jednoduché. Je několik barev a vy musíte ke každé barvě přiřadit takovou knihu, aby její obálka odpovídala určité barvě. Ale POZOR! Knihu, kterou vyberete musíte mít přečtenou. nemusíte ji mít doma, ale musíte ji mít přečtenou! - Já jsem vybírala z knih, které mám doma. -  No a nakonec ke každé knížce napíšete několik slov, to už záleží na vás co to bude. Tak jdeme na to :)

Jelikož se u mě v knihovničce objevují spíš knihy s černou nebo nějakou tmavou obálkou, v některých případech bylo vybírání opravdu trošičku... komplikované. :D


1.) Červená 


Červených knih by se u mě v knihovničce našlo celkem dost. Ne tolik jako černých knih, ale pár jich mám. Nakonec jsem vybrala knihu Hon - Andrew Fukuda, kterou jsem nedávno dočetla. Je o upírech, ale nenechte se odradit! Tihle upíři jsou opravdu takoví, jací mají být!





2.) Oranžová 



Tohle je jediná oranžová kniha, kterou jsem našla. Je pravda, že obálka není tak úplně oranžová, je spíš trochu dohněda, možná i taková směska béžové a oranžové, i když na fotce to není tak vidět. Každopádně představuji Vám Prokletí ohně - Martina Wolfová, jedinou ,oranžovou' knihu, kterou vlastním.


3.) Žlutá


Ne, nejsem barvoslepá! Vím, že obálka Ten, kdo stojí v koutě - Stephen Chbosky je světle zelená, ale žádnou jinou žlutou knihu doma nemám a mám pocit, že jsem žádnou takovou ani nikdy nečetla. Takže proto jsem vybrala tuhle tu světle zelenou, která je žluté asi nejblíž a o jsem slyšela, tak pár lidí si myslí, že tato obálka je skutečně žlutá. 




4.) Zelená



Zelených knížek mám taky docela dost. Ale chtěla jsem vybrat nějakou, které jsem ještě nedala příležitost k focení a protože jsem vybrala taky celkem nedávno dočtenou Rezistenci - Veronica Rothová. A taky, proč nevybrat jednu z knih ze série, o které se teď hodně mluví díky filmu?


5.) Modrá


Modrá je dobrá. Tohle ovšem o téhle knize neplatí. Protože Hvězdy nám nepřály - John Green rozhodně nejsou jen dobré! Je to příběh, o kterém já osobně nedokážu přesně říct jaká ta kniha je a nedovedu ji charakterizovat. Ale vím, že mě dostala jako mě nikdy žádná jiná kniha nedostala a právě proto ji miluju a nenávidím zároveň.




6.) Fialová 


Fialová obálka. No, tak tu mám taky jen jednu, ale četla jsem třeba ještě Lovkyni snů a jeden díl je také myslím z poloviny fialový. Ovšem já jsme se zaměřila na knihy, které vlastním a tak jsem vybrala fialovou Smečku - Andrea Cremerová. Celá série Smečka se mi moc líbila a v létě si plánuju dát re-reading, protože už si ten děj moc nepamatuju a chtěla bych si ho připomenout.


7.) Růžová 


No jo, nebyla bych to já, kdyby sem nestrčila jeden díl z mé oblíbené série, a to Křišťály moci: Věž zkázy - Michaela Burdová. U této série také přemýšlím o letním re-readingu, protože mám takové ne tak úplně pravidlo, ale většinou si každý rok celou sérii vždycky přečtu. No uvidíme...





 8.) Hnědá 



S hnědou obálkou to také bylo trochu na dýl, ale nakonec jsem si vzpomněl na Hraničářova učně: Halt v nebezpečí - John Flanagan. Tuhle sérii jsem četla už před nějakou dobu, ale doma mám jen tři díly.





Flexi

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepoužívejte možnost Anonymní. Špatně se v tom potom vyznám, díky :)