středa 16. dubna 2014

Unboxing (1)


Zdravím. 
Nedávno jsem na facebooku informovala o tom, že bych začala dělat Unboxing, nebo-li články o tom, jaké knihy mi v balících přišli a možná, že sem tam přidám i nějakou tu koupenou knihu přímo v knihkupectví, takže to nebude pořád jen o balících. Nechala jsem se inspirovat úžasnou Madeleine, jejíž blog cz-books a hlavně videa někteří určitě znají. No a teď hurá na rozbalování! 



Minulý týden v pátek byl přímo nadílkovým dnem. Přijela jsem z intru a hned nasedla na kolo a vydala se na poštu. Jelikož u nás na vesnici poštu nemáme, musela jsem jet do vedlejšího malého městečka. No a na poště na mě čekaly hned dva balíky...


Byla jsem tak natěšená na rozbalování,
 že jsem cestou domů jela doslova s větrem o závod :D


No a bez otálení jsem se pustila do rozbalování. Jako první jsem se vrhla na menší z balíků (i když podle fotky to nejde moc poznat...).




A co že to na mě po jeho rozbalení vykouklo...?

Sedmý a osmý díl Říše temnot - L. J. Smith. 


A teď balík číslo dvě...



S rozbalováním obou balíků byl trochu problém, ale to alespoň svědčí a poctivém balení nakladatelství... Po boji s lepící páskou se před mýma očima konečně objevila kniha....


... Hon od Andrewa Fukudy, o které jste už určitě slyšeli.

A teď všechny krásky pohromadě...



***


Někteří z Vás možná díky facebookovým stránkám vědí, že jsem byla v sobotu v Olomouci no a nebyla bych to já, kdybych se nestavila v knihkupectví, v Dobrovském. A jelikož jsem zrovna dočetla Divergenci, musela jsem mít i Rezistenci, takže... tady je ta kráska :)




Za první tři knihy mockrát děkuji nakladatelství FRAGMENT, které mi je poskytlo ke zrecenzování.

No a to je pro dnešek vše... :)


Flexi

1 komentář:

Prosím, nepoužívejte možnost Anonymní. Špatně se v tom potom vyznám, díky :)