sobota 29. března 2014

On My Wishlist (13)

Ahoj... ahoj. Dneska je sobota, opět pozdě večer a já jsem se rozhodla přidal další příspěvek do tohoto sobotního meme, které vymyslela Book Chick City. Myslím, že není třeba připomínat o co jde, ale i přesto se třeba najde někdo, kdo tohle meme nezná. Jde o to zveřejnit knihu nebo knihy, které bych si v blízké (v mém případě spíš vzdálené) době chtěla koupit. tak jdeme na to! :)

Opět jsem sledovala videa úžasné Rodaw z Knihánkova, která mě vždycky tolik inspiruje při koupi knih i při psaní tohoto příspěvku :D. Ano ano, díky Rodaw jsem konečně objevila další knížku, kterou bych si chtěla koupit. Tentokrát jde o detektivku. Někteří z Vás možná tuší o co jde. A ti z Vás, kdo neví, jakou knihu mám namysli, tak těm ještě trochu napovím. Je o jednom policistovi a jedné psí slečně, a oba přišli o své parťáky... Myslím, že teď už víte co mám na mysli a není to nic jiného než...


Podezřelý

by

Robert Crais




Flexi


Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepoužívejte možnost Anonymní. Špatně se v tom potom vyznám, díky :)