pondělí 24. února 2014

I Love Music! (5)

Ahoooj! Tak se hlásím s další várkou musiky :) Jste zvědavý co pro Vás mám tentokrát? No, tak nebudu zdržovat a jdeme rovnou na to.


Jako první tu mám písničku, kterou poslouchám poslední dva dny a ta melodie je dost chytlavá :D Nejspíš ji nebudete znát. Jde o další ochutnávku toho, co běžně poslouchám já i zbytek mé rodinky ;)


Helloween - Perfect Gentleman



***


A teď tu mám mladého talentovaného kytaristu, kterého jsem náhodou objevila před pár dny na youtube a úplně si mě získal tím, jak skvěle hraje na kytaru. Dám Vám sem pár ochutnávek, takové ty celkem známé písničky, které si myslím, že zná každý nebo aspoň vetšina. Kdyby jste se chtěli podívat a poslechnout si jeho další tvorbu, ZDE je jeho youtube kanál, písniček je tam opravdu habaděj :)


Titanic - My Heart Will Go On



Pirates Of The Caribbean



Metallica - Nothing Else Matters



Taylor Swift - Safe And Sound



Taylor Swift - Love Story




A nakonec: Tohle jsme si opravdu nemohla odpustit :D elektrická kytara je hold elektrická kytara :)


Flexi

1 komentář:

Prosím, nepoužívejte možnost Anonymní. Špatně se v tom potom vyznám, díky :)