čtvrtek 26. prosince 2013

Knižní řetězovka (6)

Závěrečná část Knižní řetězovky je tu. Tentokrát s menším počtem otázek než obvykle, jelikož už docházejí. Ale nebojte, po Knižní řetězovce rozhodně nezůstane prázdné místo. Přemýšlím o tom, že bych se opět začala věnovat meme. Ještě nad tím trochu zapřemýšlím, ale nejspíš tu budete moci v blízké době očekávat sobotní meme On My Wishlist a nedělní meme Posuď knihu podle obalu....

Ale dost už o plánování a tak dál. De se na otázky :)


***


50. Kniha, která tě naštvala? 
Teď nějak nevím, jestli je to myšleno tak, že mě naštvala proto, že se mi nelíbila a nebo jestli mě naštvalo něco v ději. Každopádně ať už je to tak či onak, vlastně ani nevím, jestli mě nějaká kniha někdy naštvala a pokud jo, nejspíš si to už nepamatuju (trpím totiž velkou sklerózou) :) :D


51. Kniha, která tě rozplakala? 
Když se tak zamyslím, nikdy jsem u žádné knihy nebrečela. Vlastně ani u filmu nebrečím, možní se mi tak trochu zamlží pohled nebo jak to říct, ale že bych vyloženě brečela, to asi ne. Možná mi párkrát ukápla slza u Titaniku, ale jinak ne.


52. Kniha, od které si neměla žádné očekávání, ale nakonec se ti líbila? 
Nejspíš Říše temnot první díl. Od té sem toho moc neočekávala, ale nakonec to nebylo zas až tak špatné čtení. Taková příjemná oddechovka.


53. Kniha, od které si očekávala hodně, ale nakonec se ti vůbec nelíbila? 
V tomhle případě si otázku trochu upravím a místo jedné knihy řeknu sérii, a tou je Inkoustová série. Příběh nebyl špatný, ale něco mi v tom chybělo nebo možná i trochu nesedlo. Každopádně v tomhle případě bych asi výjimečně řekla, že film byl lepší než kniha. Ale je to jen můj názor.


54. Oblíbené čtení na odreagování? 
Něco s poutavým a napínavým příběhem a aby to bylo čtivé. Na odreagování bych si asi ze své knihovničky vybrala svou oblíbenou sérii Křišťály moci. Celou sérii jsem četla několikrát ale ani tak mě nepřestala bavit. Nepatří sice mezi ty nejlepší, ale pro mě je skvělá, jak už jsme několikrát říkala.


Flexi

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepoužívejte možnost Anonymní. Špatně se v tom potom vyznám, díky :)