neděle 22. prosince 2013

Knižní řetězovka (5)

Další slíbená část Knižní řetězovky. Pomalu ale jistě se blížíme ke konci, takže pokud by jste měli nějaké speciální přání na článek, tak se určitě ozvěte, budu jen ráda :)


***

41. Oblíbená filmová adaptace?
Rozhodně klasika Pán prstenů. Toho jsme si oblíbila už jako malá a to jsem ještě ani nevěděla, že nějaká knížka je :D A pak určitě i Harry Potter, na kterém jsem vyrůstala a nemůžu na něj zapomenout. :)


42. Adaptace, která tě totálně zklamala?
Ani po dlouhém přemýšlení mě nic nenapadá. Nejspíš bych nemohla říct, že mě nějaká adaptace zklamala, to rozhodně ne. Ale třeba u prvního dílu Hunger games jsem viděla první film a až pak sem četla knihu a musím říct, že ten rozdíl tam byl docela velký, ale ani tak bych neřekla, že byl film špatný a zklamal mě, takže asi tak.


43. Jak často čteš spoilery?
Snažím se jim vyhýbat jak jen to jde. Hlavně když vím, že určitou knihu budu stoprocentně zanedlouho číst, tak si na spoilery dávám velký pozor. Ale na jiné knihy, které mám sice v plánu přečíst, ale vím že to nebude hned, si ten spoiler třeba i přečtu, protože já jsme člověk, který zapomíná opravdu velkou rychlostí, takže až se mi po pár měsících kniha třeba dostane do ruky, na spoiler si už nepamatuju :D


44. jak často knihu před přečtením prolistuješ?
Vždycky. :D Ano opravdu vždycky si knihu prolistuju, než se do ní pustím. Za prvé neodolám tomu, abych si jí pořádně prohlédla a za druhé... prostě zvyk. Musí se přece mrknout jak to vevnitř vypadá, jak je kniha zpracovaná, jaká má písmena, odstavce, kapitoly, popřípadě design. 


45. Důvod kvůli kterému bys knihu vzdala?
Kdyby mě nebavilo její čtení a nebyla zajímavá. Nebo kdyby to byla neuvěřitelná směs něčeho, co vůbec nedáván smysl. Kniha mě musí zaujmout a nutit obracet stránky, abych věděla co bude dál, jak to dopadne, jaký bude konec. Když tohle kniha nemá, nebaví mě čtení, tudíž knihu odložím a vezmu jinou.


46. Máš ráda knihy uspořádané?
No jak kdy. Já je mám uspořádané jen podle sérií a popřípadě oblíbenosti. Takové ty srdcovky a ty ,top' mám pěkně u sebe. Jen sem nedávno přišla na to, že se mi tahle ,top polička' začíná tak trochu plnit :D


47. Knihy skladuješ, a nebo je posíláš dál?
Skladuju. Jako většina knihomolů strašně moc chci pokoj plný knížek. Abych si kdykoliv mohla vybrat podle toho, na co mám zrovna náladu a začíst se do úžasného příběhu a zapomenout na realitu :)


48. Jsou knihy, kterým se vyhýbáš?
neřekla bych, že se některým knihám vyhýbám, ale možná že jsou některé, které zas až tolik nemusím a nevyhledávám je, protože si myslím, že by mě jejich čtení nebavilo. 


49. Kniha, která tě rozesmála?
Určitě to byl některý s prvních dvou dílů Percyho Jacksona a pak některé díly Hraničářova učně, s nichž nejvíc asi Nositelé dubového listu. :)

Flexi

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepoužívejte možnost Anonymní. Špatně se v tom potom vyznám, díky :)