pondělí 25. listopadu 2013

Knižní řetězovka (4)


Po dlouhé době se hlásím s další částí Knižní řetězovky. Takže nebudu zdržovat se zbytečnými kecy a pustím se rovnou do toho... ;)

***

31. Největší knižní výzva, do které se bojíš jít? 
No, možná by se něco našlo, ale v tuhle chvíli mě opravdu nic nenapadá. Možná jedině tak přečíst větší obnos knih za měsíc, toho bych se určitě bála, protože se znám :D 


32. Oblíbený básník? 
Tak tohle je oříšek, nebo spíš velký ořech? Řeknu vám to asi tak, já a poezie... no nemůžu říct, že bych si jen tak vzala nějakou sbírku básniček a pročítala si jí. Tudíž oblíbený básník se u mně asi nenajde.


33. Kolik knih si obyčejně půjčuješ v knihovně? 
Do knihovny už teď moc nechodím. Jak jistě všichni víte, začala škola, tudíž mám méně času na čtení než bych chtěla. No a na intru sice nějaký čas je, ale tam zase není klid, takže asi tak :D No ale to jsem trochu odbočila... Dříve jsem si většinou půjčovala tak 3 knihy. Teď už to s tou knihovnou není zas tak horký.


34. Vrátila jsi už knihu do knihovny, aniž bys ji přečetla? 
Tak tohle se mi určitě nestalo jen jednou. Párkrát už jsem knížku určitě vrátila nepřečtenou. Ať už to bylo s nedostatku času na čtení a já musela knihu vrátit a nebo to bylo kvůli tomu, že jsem si nevybrala zrovna dobře a kniha se mi nelíbila.


35. Oblíbená knižní postava? 
Uff... tak tohle je opravdu velmi, velmi, velmi těžká otázka! Je totiž spousta knih a spousta postav, které se mi nějakým způsobem zaryly do paměti nebo do srdce a je těžké vybrat z té kopy jen jednu. Hodně sem si oblíbila třeba Peetu (Hunger games), který si mě naprosto získal a Katniss taktéž, nebo postavy ze série Křišťály moci (tahle série mi opravdu hodně přirostla k srdci). Nebo teď nově Jace, Simeon a Clary (Nástroje smrti)... Je jich opravdu celkem dost a myslím, že bych ani nedokázala vybrat jen jednu postavu. 


36. Oblíbený knižní záporák?
Tak tohle taky není zrovna jednoduchá otázka. Já si většinou záporáky moc neoblíbím Ale třeba Sorgana (Křišťály moci) jsem si celkem dost oblíbila. Tahle série sice není žádný bestseller nebo tak, ale pro mě má  takovou nějakou citovou hodnotu. 


37. Knihy, které si obvykle beru na prázdniny?
Určitě jsou to hlavně ty knihy, které ještě nemám přečtené, ať už jsou jakékoli. Mě třeba vůbec nevadí, když si v létě přečtu knihu, která se odehrává v zimě nebo něco takového. Vím, že pár lidí čtou knihy, až na ně mají tu správnou náladu a kolem tu správnou atmosféru. Tímhle se někdy také řídím, ale není to pravidlo. 


38. Nejdelší doba, kdy si nečetla?
Asi před rokem nebo dvěma jsem měla jedno takové období, kdy jsem skoro pořád jen psala. Vymýšlela jsme si příběhy, básničky, zveřejňovala je na blogu a na čtení jsme úplně kašlala. Občas mám takové chvilky, kdy mě něco přestane bavit a začnu se věnovat úplně něčemu jinému, ale naplno a za nějakou dobu se zase přestanu věnovat tomu a začne mě bavit něco nového, nebo se vrátím k tomu co mě bavilo před tím. Je to dost zamotané... Nejdéle jsem tedy nečetla asi půl nebo třičtvrtě roku.


39. Kniha, kterou jsi nedokázala/nemohla přečíst?
Takových knih bylo opravdu dost. Hlavně v tu dobu, kdy jsem pořád chtěla něco číst, ale pořádně jsme nevěděla, co za žánr mě vlastně baví. Ale v knihovničce mám i teď pár takových kousků. Jsou to většinou takové nějaké romány nebo slaďárny, které mě vůbec nebaví. Přesně nevím ty jména, ale je to třeba: Jak mi pak Darcy zlomil srdce, Dívčí parta... Prostě jsou i věci, které nepřečtu za nic na světě. Třeba zrovna knihu Jak mi pak Dacry zlomil srdce jsem četla myslím měsíc a nedostala jsem se myslím ani k polovině. Možná to někdy zase zkusím a pustím se do toho, ale zatím to nevidím na nějakou blízkou budoucnost...


40. Co tě dokáže při čtení vyrušit?
Záleží jak kdy. Když jsme hodně tzv. zažraná do příběhu, tak mě vyrušit nemůže téměř nic. Ale občas mě vyruší sebemenší věc. Třeba mi vadí když slyším hudbu, při které se mi daná knížka špatně čte, nebo když čtu v obýváku a je puštěná televize a nebo někdo mluví... Ale ze všeho nejhorší je, když čtu nějakou napínavou část a přijde za mnou mamka nebo děda nebo kdokoli jiný, že něco potřebuje, nebo že mám někam zajít. Za tohle bych kolikrát vraždila... :D



Tak jo. Další část Knižní řetězovky je na námi a já se pokusím sem hodit tu další část co nejdříve. Snad se k tomu dostanu :) Ale pokusím se udělat si na vás čas, protože každá váš komentář, nebo like na facebooku mě neuvěřitelně potěší, takže likujte, komentujte a já budu třeba i psát častěji :) Mějte se hezky a pokuste se další týden nějak přežít, stejně jako se o to pokusím já. :D 

Flexi

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepoužívejte možnost Anonymní. Špatně se v tom potom vyznám, díky :)