sobota 20. července 2013

Prázdninový knižní TAG


Rozhodla jsem se zapojit do Prázdninového knižního TAGU, který pořádá Mona. Jde o to, odpovědět na otázky, které sama vymyslela. Takže, jde se na to ;)



1.) Čteš o prázdninách více, nebo méně, než přes rok?
Rozhodně méně. Přes rok se tak nějak snažím vyhýbat učení a také se odreagovat od školy, zatím co o prázdninách mám moc nabitý program a díky hezkému počasí se knížkám bohužel tolik nevěnuji.


2.) Když si vybavíš prázdniny, jakou knihu si s nimi spojíš?
Jako první mě napadají Hunger games, protože jsem s nimi loni strávila celé, no, nebo spíš skoro celé léto. Ať už to byla četba knih, psaní fanfiction nebo dívání se na film. Takhle série si mě jednoduše získala.


3.) Kolik si schopná/ný si vzít knih na dovolenou?
Jelikož my nikam na dovolenou nejezdíme, tak nevím, ale jestli se berou i prázdniny u babičky, tak to si beru většinou tak tři knížky.


4.) Čteš o prázdninách nějakou povinnou četbu?
Zatím ne, ale příští rok nejspíš budu.


5.) Preferuješ klasické knihy (papírové), nebo e-knihy (elektronické knihy)?
Rozhodně klasické papírové. Čtení z počítačů, čteček apod. mě tolik nebaví a většinou u toho dlouho nevydržím. Mám ráda, když můžu knížku držet v ruce a tzv. si ji osahat a očichat :D


6.) Jakou knihu by si ráda viděla zfilmovanou?
Dá se říct, že nedávno jsem přečetla Karanténu a Monument 14. U těchhle bych to ocenila nejvíc. jejich námět mě velmi zaujal a myslím, že třeba u takové Karantény by bylo velmi zajímavé vidět to i jako film.


7.) Kdyby jsi měla možnost prožít den s nějakou knižní postavou, jaká by to byla?
Nejspíš Peeta z Hunger games. Hned jsem si ho neuvěřitelně oblíbila a bylo by prima se s ním setkat. A nebo ještě R´Tiles z Křišťálů moci. Jo vím, je to spíše pro mladší čtenáře, ale já jsem si celou sérii a hlavně
R´Tila moc oblíbila. Takže buď Peeta nebo R´Tiles. :D


8.) Které místo z knih bys ráda navštívila?
Asi zůstanu u těch Křišťálů moci a řeknu Miathilii. Je to hold moje srdcovka. ;)



Tak, to je všechno. Děkuju Moně za skvělý nápad. :)


Flexi

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepoužívejte možnost Anonymní. Špatně se v tom potom vyznám, díky :)