neděle 31. března 2013

Posuď knihu podle obalu (2)


Tak jsem se rozhodla zapojit do dalšího meme. Tentokrát jde o NEDĚLNÍ. Toto meme pořádá Syki a jak už samotný název napovídá, jde o hodnocení knižních obálek.


Název knihy: Ptačí zpěv 
Autor: Meagan Spoonerová 
Datum vydání: 13. května 3013 
Anotace:Patnáct let čekala Linda Ainsteyová, až ji předvolí ke kouzlobraní. Až se konečně stane dospělou a začne se připravovat na svoje budoucí povolání. Počítala s tím, že jí po odebrání kouzelné síly bude přidělena nějaká menší úloha v zaběhnutím, pevně daném řádu města, které od okolní krajiny odděluje energická zeď. Myslela si, že bude pomáhat zajistit a udržet útočiště lidí, kteří jako jediní přežili hrozivou válku, že se stane kolečkem v dobře promazaném stroji. Ani ve snu ji nenapadlo, že by její úloha měla spočívat v tom, že bude napájet celé město svou energií. Patnáct let Linda Ainsleyová věřila lži. A najednou zjišťuje, že jí nezbývá nic jiného než utéct do nebezpečného a neznámého světa za zdí, nebo přijmout osud, který je snad ještě horší než smrt.


Můj názor: Takhle obálka mě okouzlila jen co jsme ji viděla. A abych řekla pravdu, anotace by byla celkem fuk a jediné co mě napadlo bylo: Tu knížku musím mít už jen kvůli té obálce. Ale anotace taky nezní špatně. Vzhledově na mě působí dost tajemně a kouzelně. To prostředí temného lesa propojeného s modrou a fialovou barvou v horní polovině a takové ty ozdobné květiny po stranách, nebo co to je. Nápis je podle mě správně designově vyřešený a perfektně do obálky zapadá. Podle mě je tohle jedna z nejhezčích obálek, jakou jsem kdy viděla... teď už jen zbývá počkat si, jaký bude obsah knihy.


Flexi

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepoužívejte možnost Anonymní. Špatně se v tom potom vyznám, díky :)